• mladipodjetnik.si
  • Svetovanje pred ustanovitvijo
  • Pravno svetovanje
  • Coworking
  • Virtualna pisarna
  • Registracija
  • Prijava
Normiran.si
    • ABC normirancev
    • Novice
    • Roki za poročila / plačila
    • Davčni obračun
    • Svetovanje
    • Obvezne evidence
    • Računi
    • Kalkulatorji
      • Akontacija dohodnine
      • Primerjalni izračun
      • Izračun prispevkov
    • O nas

    Znamka zelo vpliva na uspešnost podjetja

    Objavil/a Avtor (31.05.2018) — Brez komentarjev ↓

    Nikakor ne moremo zanikati dejstva, da ljudem veliko pomeni, katero blagovno znamko uporabljajo za določene namene. Nekaterim je sicer malo mar, pa vendarle se zavedajo njihovega pomena. Tega pomena se prav tako zavedajo podjetja, ki svoje blagovne znamke registrirajo, saj s tovrstno registracijo dosežejo marsikaj.

    Blagovna znamka je torej pravica industrijske lastnine, s katero se zavaruje kakršen koli znak ali pa kombinacija znakov. Lahko jih prikažemo grafično, v gospodarskem prometu pa omogočajo tudi razlikovanje blaga oziroma posameznih storitev enega podjetja od blaga ali storitev drugega podjetja.

    Znamka – njena zaščita prinaša konkurenčne prednosti

    Strokovnjaki vedo povedati, da zaščita znamke in tudi ime podjetja prinašata velike konkurenčne prednosti. Tega se močno zavedajo tudi vsa podjetja. Če že gradijo neko znamko. Potem morajo vsekakor poskrbeti tudi za to, da je njihova znamka zaščitena pred zlorabo njihovih poslovnih partnerjev ali celo konkurentov.

    Predvsem je pomembno, da je znamka zaščitena takrat, kadar podjetja razmišljajo o tem, da bi znamko širili tudi na tuje trge. Ko zaprosijo za zaščito znamke, morajo biti pripravljeni, da bodo morali za to tudi plačati. Cena registracije pa je seveda odvisna od tega, kako podrobno bodo znamko želeli zaščititi. Vse postopke registracije podjetja lahko opravijo na Uradu za intelektualno zaščito. Obenem jim strokovnjaki priporočajo, da si za tovrstni postopek omislijo tudi pravno pomoč, ki jim lahko še kako pride vedno prav.

    Kaj torej blagovna znamka lahko prinaša posameznemu podjetju?

    Z eno besedo: marsikaj. Na prvem mestu je seveda večji promet in tudi manjši stroški. Vzporedno s tem pa seveda mislimo tudi na večji dobiček, večjo vrednost podjetja, več preprek za konkurente, večjo lojalnost kupcev, več možnosti za širitev in predvsem: veliko več varnosti.

    Znamka torej predstavlja edinstveno orožje asociacij in tudi značilnosti, ki jih lastnik znamke hoče ustvarjati z namenom, da bi s tem ustvarjal zaželeno podobo izdelka v očeh potrošnika. Iskanje pravega pomena znamke je namreč sčasoma oglaševanje popeljalo stran od posameznih izdelkov. Preusmerilo se je v preučevanje tega, kaj znamka pomeni za kulturo in življenje posameznega potrošnika. Vsem je postalo jasno, da so stroški oglaševanja in zaščite znamke več kot pa le neka prodajna strategija. Postali so namreč vložek v čisto premoženje. Tega se seveda še kako dobro zavedajo vsa podjetja, zato je zaščita znamke za njih še kako zelo pomembna. Pripravljeni so namreč investirati v to, saj se na dolgi rok zavedajo, kaj bi to lahko pomenilo za njih in tudi za uspešnost celotnega podjetja na trgu.

    Označeno z: zaščita blagovne znamke
    Objavljeno v Splošne vsebine

    Dodaj odgovor Prekliči odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

    *

    *

    Najnovejši prispevki

    • Kdaj vzeti kredit za obratna sredstva?
    • Varčevanje kot oblika dolgoročne naložbe
    • Dvostavno in enostavno knjigovodstvo v podjetju
    • Zakaj je multifunkcijska naprava najboljša izbira za fotokopiranje?
    • Zobna protetika v štirih različnih vrstah protetičnih nadomestkov

    Roki – koledar

    Nimate pravic za ogled premium vsebin.

    Kategorije

    • Faktoring
    • Normiranec
    • Normirani s.p.
    • Pomembni roki
    • Splošne vsebine
    © 2022 Normiran.si
    ↑

    Powered by WordPress & DevWP