Nagrajujte.
Pokažite pozornost do zaposlenih katerih trud se odraža na uspešnosti poslovanja podjetja. Tako bodo tudi ostali v podjetju videli, da bo njihov trud cenjen in nagrajen. Vendar bodite pozorni. V kolikor nameravate zaposlene nagraditi z napredovanjem, pazite da zaposlenemu ne odvzamete “dostopa” do dela, ki mu/ji je všeč. V takih primerih naj bo nagrada stimulativno plačilo ali pa v spremembi naslova funkcije.
Plačajte nadpovprečno.
V kolikor si želite najboljši kader, le ta zahteva temu primerno plačilo. Veliko podjetij si želi vaše “strokovnjake”. Ključno je da jih znate obdržati. Plača je prav gotov eden izmed ključnih motivatorjev.
Prisluhnite zaposlenim.
Če hočete obdržati ljudi, za katere menite, da lahko podjetju služijo na najboljši način, jim določite ustrezno funkcijo. Omogočite jim, da njihovi predlogi in vprašanja ne naletijo na gluha ušesa. Ni treba vsega upoštevati kar predlagajo, ampak na ta način jim boste pokazali, da so za vas pomembni.
Spodbujajte inovativnost.
Omogočite zaposlenim, da ustvarjajo. Dajte jim proste roke. Kdo ve, vaš nov produkt je lahko v glavah vaših zaposlenih.
Znebite se “bremena”.
V podjetju je tudi nekaj zaposlenih, ki druge bolj zadržujejo kot pa spodbujajo. S tem jim onemogočajo razvoj in posledično škodijo podjetju. Znebite se jih.
Organizirajte tekmovanja.
Dodelite naloge in razpišite nagrado. Nagrad bo vzpodbudila vzdušje v podjetju. Bodite pa pozorni, da ne bo preveč v tekmovalnem duhu.
Dajte delavcem prostor.
Konstanto bedenje nad delavci jih zgolj demotivira. Odgovorni zaposleni že vedo kaj morajo delati in do kdaj mora biti delo narejeno. Omogočite jim sproščeno okolje. Le tako bo doprinos k podjetju največji.