Kopirni stroji so v podjetju nepogrešljiva oprema, saj nam omogočajo, da delo s papirji poteka nemoteno. Tako lahko stiskamo dokument, ki bi ga radi pregledali v fizični obliki, naredimo kopijo skice načrta ali pa prenesemo dokument iz papirnate oblike v elektronsko. Tak dokument nato lahko pošljemo prek maila.
Kaj morate vedeti pred nakupom?
Pred nakupom kopirnega stroja oziroma multifunkcijske naprave, ki vam omogoča vse zgoraj navedene funkcije, morate vedeti naslednje. Na trgu je na voljo širok spekter tovrstnih naprav. Zelo se razlikujejo tako v ceni kot v funkcijah, ki so na voljo. Prav zato je vredno pred nakupom razmisliti in opredeliti, kaj je tisto, kar potrebujete, kar vam bo zagotavljalo optimalno opravljanje tekočega pisarniškega dela.
Pri tem izhajajte iz kopirnega stroja oziroma tiskalnika, ki ga trenutno uporabljate. Ovrednotite, kaj je tisto, kar pri obstoječi napravi najbolj cenite. Kaj je tisto, kar pri njej manjka in ovira vaše delo?
Recimo, da ugotovite, da vam je pri zdajšnji napravi všeč to, da hitro izvede tiskanje tudi pri velikem številu strani. Po drugi strani pa ugotavljate, da kakovost natisnjenega ni taka, kot bi si želeli. Potem bodite pri novem tiskalniku pozorni na to, da bo vrednost ppm (število natisnjenih strani na minuto) enaka ali večja kot pri obstoječem. Zagotovite pa si tak tiskalnik, ki vam bo zagotavljal boljšo resolucijo, da boste z rezultati bolj zadovoljni.
Vsekakor je smiselno izbrati tak kopirni stroj, ki vam bo nudil vse tisto, kar potrebujete in kar vam bo olajšalo delo. Po drugi strani pa je nesmiselno doplačevati za funkcije, ki jih ne potrebujete. Bolj kot je tiskalnik izpopolnjen, višje stroške investicije to običajno prinese s sabo. Če boste npr. uporabnik tiskalnika le vi, tako ni smiselno iti v nakup tiskalnika, ki omogoča povezavo več računalnikov v sistem.
Bistvenega pomena je, da se čim bolj pozanimate o vsem, kar imate na voljo in izberete najboljšo možnost zase.
Dodaj odgovor