• mladipodjetnik.si
  • Svetovanje pred ustanovitvijo
  • Pravno svetovanje
  • Coworking
  • Virtualna pisarna
  • Registracija
  • Prijava
Normiran.si
    • ABC normirancev
    • Novice
    • Roki za poročila / plačila
    • Davčni obračun
    • Svetovanje
    • Obvezne evidence
    • Računi
    • Kalkulatorji
      • Akontacija dohodnine
      • Primerjalni izračun
      • Izračun prispevkov
    • O nas

    Kako poteka ustanovitev podjetja?

    Objavil/a Avtor (15.03.2019) — Brez komentarjev ↓

    Ustanovitev podjetja je sam po sebi enostaven postopek. Pomembno pa je, da seveda prej premislite, v kaj se spuščate. Dobro je, da se zavedate, da delovati v pdojetništvu ni mačji kašelj. Vseeno pa lahko z dobro poslovno idejo in pripravljenostjo preseči marsikatere prepreke, dosežete bolj svobodno razporejanje časa za delo in to, da ste sam svoj šef.

    VEM točka

    Z ustanovitvijo podjetja je tesno povezan pojem VEM točka. Gre za točko, kjer lahko brezplačno izvedete celoten postopek registracije svojega novega podjetja. Pri tem je pomembno, da se pozanimate, katere oblike podjetja obstajajo in da se odločite za tisto, ki je v vašem primeru najbolj smiselna. Nato se morate pozanimati, katere podatke potrebujete in katere dokumente si morate priskrbeti, da boste postopek uspešno izvedli. Pri tem nekatere oblike podjetja zahtevajo, da imate na voljo določen denarni znesek, ki ga morate imeti na računu. Vezano na podjetje nato odgovarjate do višine zneska, ki je bil vložen vanj.

    Osnovni podatki

    Osnovni podatki, o katerih je smiselno pretehtati še preden se odpravite na vem točko in izvedete ustanovitev podjetja, so naslednji. Premislite, kako se bo imenovalo vaše podjetje. Katera je tista dejavnost, s katero se boste ukvarjali? Je teh dejavnosti več? Dejavnosti nato poiščite v standardni klasifikaciji dejavnosti, saj jih boste morali navesti ob registraciji. Kaj pa naslov podjetja? Kje boste izvajali poslovanje? Boste kot poslovni naslov registrirali domači naslov, naslov vaše virtualne pisarne ali najetih poslovnih prostorov? O vsem tem dobro premislite.

    Če se recimo odločate za odprtje najpogostejše oblike podjetja, s.p., potem obstajata dve možnosti; normirani ali navadni s.p. Pri normiranem s.p.-ju je poslovanje lažje voditi, saj vam ni treba voditi odhodkov, ki nastanejo iz dejavnosti. Ti so namreč predpostavljeni glede na višino skupnih prihodkov. Pri navadnem s.p.-ju pa morate voditi tako prihodke kot odhodke, saj se gleda na realno stanje odhodkov.


    Označeno z: Odprtje podjetja
    Objavljeno v Splošne vsebine

    Dodaj odgovor Prekliči odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

    *

    *

    Najnovejši prispevki

    • Kdaj vzeti kredit za obratna sredstva?
    • Varčevanje kot oblika dolgoročne naložbe
    • Dvostavno in enostavno knjigovodstvo v podjetju
    • Zakaj je multifunkcijska naprava najboljša izbira za fotokopiranje?
    • Zobna protetika v štirih različnih vrstah protetičnih nadomestkov

    Roki – koledar

    Nimate pravic za ogled premium vsebin.

    Kategorije

    • Faktoring
    • Normiranec
    • Normirani s.p.
    • Pomembni roki
    • Splošne vsebine
    © 2022 Normiran.si
    ↑

    Powered by WordPress & DevWP