Google Analytics je orodje, ki zelo olajša življenje vsakemu spletnemu mojstru, ki želi imeti nadzor nad svojimi spletnimi stranmi. Navdušuje predvsem z naprednimi funkcionalnostmi, čeprav je seveda zelo dobrodošla in uporabna že osnovna statistika obiska na spletni strani. Ker je orodje povsem brezplačno in enostavno za uporabo, hkrati pa tako koristno, se ga poslužujejo tudi tisti, ki sicer niso vešči posegov v spletne strani. Na srečo je uporaba Google Analytics nadvse enostavna!
Dodajanje spletne strani
Preden lahko Google Analytics začne s svojim delom, je treba v sistem dodati spletne strani, za katere bi želeli spremljati statistike. Analytics je Googlova aplikacija, kar pomeni, da jo lahko uporabljate z obstoječim Google računom, seveda pa lahko ustvarite tudi novega. Po prijavi v Analytics lahko na nadzorni plošči enostavno dodate novo spletno stran – navesti je treba ime spletne strani, URL naslov, kategorijo vsebine in časovni pas, v katerem stran deluje oziroma v katerem želite beležiti statistiko.
Ko dodate stran v orodje Google Analytics, dobite programsko kodo, ki omogoča sledenje. To kodo je treba vključiti v vsako stran, za katero želite spremljati statistiko – najbolje je, da kodo vključite kar v glavo spletne strani oziroma v kodo predloge, da se bo potem pojavljala tudi na vsaki podstrani.
Uporaba spletnega vmesnika za spremljanje statistike
Ko je stran dodana in koda vključena, bo sistem sledil obisku na strani. Statistiko lahko spremljate preko spletne ali mobilne aplikacije Google Analytics, ki v pregledni nadzorni plošči prikazuje osnovno statistiko, z navigacijo po posameznih zavihkih pa je možno hitro dostopati do različnih podatkov. Napredni uporabniki bodo seveda odkrili še veliko naprednih funkcij, ki zahtevajo nekaj več pozornosti in razumevanja, a za osnovno rabo posebno poglabljanje v aplikacijo ni potrebno.
Večjo samostojnost in učinkovitost v orodju Google Analytics zagotavljajo delavnice, ki pomagajo tako osnovnim kot naprednim uporabnikom!
Dodaj odgovor